‘100 araçtan 40’ı ‘spekülatif’ satılıyor’

Renault, Türkiye’de en hızlı büyüyen otomobil segmenti olan C-SUV’da yeni oyuncusu Austral’i satışa sundu. Tek bir motor seçeneği ve tek bir donanım paketi ile ülkeye giriş yapan Austral, markanın hedeflerini yükseltmesine yol açtı. MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, “Austral ile C-SUV segmentinde liderliği hedefliyoruz. Bu zamana kadar suskunduk, ama artık gaza basıyoruz. Hedefimiz yıl sonuna markalar bazında da pazar lideri olmak, ikinciliği kabul etmiyorum” dedi. Sektörde şuan var olan talebin sadece ihtiyacı yansıtmadığına da değinen Çağdaş, “Türkiye’de satılan her 100 aracın 40’ı spekülatif amaçlı satılıyor. Araç arzına yönelik yılın ikinci yarısı için beklentilerimiz daha olumlu, seçim sonrası gerçek talep ortaya çıkar” dedi. Yiğitcan Yıldız yazdı…