G-YNGZ371DBD
Dolar
Euro
Altın
BİST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul °C

‘TahtApp’ az gören çocuklara ışık oluyor

06.09.2024
23
A+
A-
‘TahtApp’ az gören çocuklara ışık oluyor

Engelsiz Yaşama Derneği (EyDer) ve Türk Telekom iş birliğinde yürütülen Günışığı projesi kapsamında az gören çocukların sınıf içi eğitimleri için geliştirilen TahtApp uygulaması, yeni eğitim-öğretim yılında da az gören çocuklara ışık olmaya devam edecek. Proje kapsamında geliştirilen ve bugüne kadar 14 ilde 50 okula kurulan TahtApp uygulaması ile az gören çocukların sınıf içi eğitimlerinde akranları ile eş zamanlı dersleri takip edebilmeleri sağlandı. Her geçen yıl yeni il ve yeni okullarla yaygınlaştırılarak daha fazla öğrencinin hayatına değer katan TahtApp uygulamasının, 2024-2025 eğitim-öğretim döneminde 50 yeni okulda daha aktif hale getirilmesi planlanıyor. Proje kapsamında ayrıca eğitimciler ve engelsiz akranlara yönelik farkındalık seminerleri de devam edecek.

Türk Telekom CEO’su Ümit Önal, TahtApp uygulamasıyla ilgili yaptığı açıklamada, “Günışığı projemiz kapsamında az gören çocuklara sunduğumuz erken müdahale eğitimleri ve geliştirdiğimiz TahtApp uygulaması onların akranlarıyla aynı okullarda eğitim görmelerine destek olarak toplumsal hayata eşit koşullarda katılmalarını kolaylaştırdı. Teknoloji birikimimizi aktardığımız projemizi her geçen yıl yeni şehirler ve okullarda kullanıma sunarak teknolojiyi iyilik ve faydaya dönüştürmeye devam edeceğiz” dedi.

ETİKETLER: